Poskytni kočce lásku a ona se postará o tvou duši.

Mňoukl nám Šmudlík z Mostu!

27.03.2009 04:06

                           Ahojky kočky!

Probudili jsme se ze zimy do jara, a jak nás Sluníčko pošimralo na tváři, vzpomněli jsme si že existují kamarádi, známí, přátelé, skvělí lidé. Micínek napsal pár řádek na webnode a já slíbil jsem Floppynce a Mikuláškovi také dopis. Zpočátku jsem nevěděl co psát, zdálo se všechno moc jednotvárné. Ale zatřepal jsem hlavou, poprosil Micínka a koukáme, že psát se dá. A že toho bylo dost.
Jmenuji se Šmudlík. Dnes už je ze mne vážný PAN KOCOUR, kterého lumpárny a divokost dávno přešly. „Já a divokej? Tak to si mě s někým pletete!" Jsem vážný a důstojný kocour, který dává pozor na brášku Kubíka. Učím ho správnému kočičímu chování, starám se o něj jak o svoje dítě. Jak jsem na něj zpočátku syčel, tak teď bych ho nedal ani za nejchutnější kapsičku. Jsme prostě nepřekonatelná dvojka. Jsme vzor všech kočičích ctností.
Jak už vyplynulo z předchozího, mám bráchu Kubíka. Je to dvounožců zlatínko a miláček. Mazlivý, na rozdíl ode mě ;-) Já se teda taky nechám vzít na ruce, pohladit, pomuchlat, ale „Vážení, vod sem, po sem. Nejsem nějakej plyšák, víme? Jestli chcete, tak vám půjčím Kubíka. Ten ještě pořád na takový věci trpí. Ale já už nikomu kašpara dělat nebudu.“ No tak nějak to u nás chodí. Zdravíme My ... :-)

 

© verjavor 2008-2010, 2021...

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode